Tehnica de vot

Horeca Awards

Reguli Generale

Horeca Insight accepta nominalizarile pentru toate categoriile de premii pana la 11 octombrie 2021. Nominalizarile pot fi facute de terti sau in nume propriu (formular de nominalizare). La finalul perioadei de nominalizari, juriul format din membrii redactiei Horeca Insight si specialisti independenti va decide ce nominalizari vor fi acceptate pentru votul final si va emite lista definitiva de nominalizati. Listele cu nominalizari sunt orientative.
Votantii pot mentiona in buletinele de vot si alte locatii Horeca. Aceasta lista, cu propunerile pentru fiecare categorie este facuta publica, dupa care urmeaza etapa votului final, in perioada 13 octombrie – 11 noiembrie 2021. Pentru aceasta, Horeca Insight alcatuieste o baza care cuprinde mii de clienti, furnizori si profesionisti horeca (proprietari, top management, top executive, specialisti independenti). Fiecare dintre acestia primeste un mesaj e-mail prin intermediul caruia sunt invitati sa voteze pentru toate categoriile de premii.
Nu sunt luate in calcul mesajele nesolicitate, venite din partea persoanelor care nu se afla pe lista de vot stabilita de Horeca Insight sau voturile pentru propria afacere, in cazul profesionistilor din horeca. Fiecare votant poate trimite un singur mesaj. Castigatorii sunt cei care, la final, acumuleaza cel mai mare numar de voturi.

Categorii de premii

Cel mai bun restaurant cu specific romanesc traditional

Categorie: Restaurantele traditionale romanesti.

Cel mai bun restaurant cu specific romanesc modern

Categorie: Restaurantele traditionale romanesti moderne.

Cel mai bun restaurant cu specific oriental

Categorie: Restaurantele cu specific oriental.

Cel mai bun restaurant cu specific mediteranean

Categorie: Restaurantele cu specific mediteranean.

Cel mai bun restaurant cu specific asiatic

Categorie: Toate tipurile de restaurante asiatice.

Resturantul anului 2020

Categorie dedicata restaurantelor, indiferent de specific.

Cel mai bun restaurant steakhouse / burger

Categorie: Toate restaurantele cu specific steakhouse / burger.

Cel mai bun bistro

Categorie: Bistro, mici restaurante.

Cel mai bun Gastrobar

Categorie: Gastrobar-uri, gastropub-uri.

Cel mai bun QSR

Categorie: Fast food, take away, raioane gastro din hipermarketuri si supermarketuri, rotiserii

Cea mai buna companie de catering

Categorie: Companii de catering pentru evenimente.

Cea mai buna companie de delivery.

Categorie: Companii care doar livreaza mancare la birou / acasa la pachet.

Cea mai buna cafenea/ceainarie

Categorie: Cafenele, ceainarii.

Cea mai buna patiserie/cofetarie/brutarie

Categorii: Cofetarii, patiserii, brutarii.

Cel mai bun club

Categorie: Cluburi dance, cluburi cu muzica live.

Cel mai bun hotel

Categorie: Toate tipurile de hoteluri, pensiuni etc.

Cea mai buna locatie nou deschisa

Categorie: Toate tipurile de afaceri (restaurante, baruri, cafenele etc) cu maximum 1 an de activitate.

Cel mai bun Manager de locatie

Cel mai bun Waiter

Cea mai buna companie de catering

Categorie: Companii de catering pentru evenimente.

Cel mai bun Barista

Cel mai bun Somelier

Cea mai buna companie de catering

Categorie: Companii de catering pentru evenimente.

Cel mai bun Pastry Chef

Cel mai bun Bartender

Cel mai bun Chef

Omul anului in HoReCa

Categorie: Categorie dedicata tuturor antreprenorilor HORECA din Romania.

Furnizorul anului

Categorie: Categorie dedicata tuturor furnizorilor HoReCa.

Premiul Publicului

Categorie dedicata tuturor locatiilor HORECA.

Premiul Horeca Insight

Categorie dedicata tuturor locatiilor HORECA.

Premiul Publicului

Ca in fiecare an, Premiul Publicului desemneaza acea categorie care ofera oricarei persoana posibilitatea de a-si vota favoritii, indiferent de specificul locatiei. In perioada 13 octombrie – 11 noiembrie 2021 vom pune la dispozitia doritorilor un formular public in care se pot exprima preferintele. De asemenea, nu se vor lua in calcul voturile multiple transmise de pe acelati IP. Diferentierea castigatorilor acestei categorii se va face in cadrul categoriilor corespondente profilului de activitate (de exemplu: QSR, bar/pub, delivery, etc.). O categorie Premiul Publicului se formeaza doar daca numarul de voturi pentru companiile din acea categorie depaseste 10% din voturile exprimate. De exemplu, daca numarul total de voturi acordate cafenelelor nu depaseste 10% din numarul total de voturi publice, nu se va forma categoria Premiul Publicului – Cea mai buna cafenea.

Premiul Horeca Insight

Asa cum v-am obisnuit, Premiul Horeca Insight este o distinctie speciala acordata de echipa Horeca Insight si care ia in calcul diverse aspecte prin care s-a remarcat un business: inovatie, consecventa, strategie, proiecte speciale, diferentiere si notorietate in piata.