Tehnica de vot

Horeca Awards

Reguli Generale

Horeca Insight accepta nominalizarile pentru toate categoriile de premii pana la 9 octombrie 2020. Nominalizarile pot fi facute de terti sau in nume propriu (formular de nominalizare). La finalul perioadei de nominalizari, juriul format din membrii redactiei Horeca Insight si specialisti independenti va decide ce nominalizari vor fi acceptate pentru votul final si va emite lista definitiva de nominalizati. Listele cu nominalizari sunt orientative.
Votantii pot mentiona in buletinele de vot si alte locatii Horeca. Aceasta lista, cu propunerile pentru fiecare categorie este facuta publica, dupa care urmeaza etapa votului final, in perioada 13 octombrie – 11 noiembrie 2020. Pentru aceasta, Horeca Insight alcatuieste o baza care cuprinde mii de clienti, furnizori si profesionisti horeca (proprietari, top management, top executive, specialisti independenti). Fiecare dintre acestia primeste un mesaj e-mail prin intermediul caruia sunt invitati sa voteze pentru toate categoriile de premii.
Nu sunt luate in calcul mesajele nesolicitate, venite din partea persoanelor care nu se afla pe lista de vot stabilita de Horeca Insight sau voturile pentru propria afacere, in cazul profesionistilor din horeca. Fiecare votant poate trimite un singur mesaj. Castigatorii sunt cei care, la final, acumuleaza cel mai mare numar de voturi.

Categorii de premii

Locatia anului 2020 cu livrare proprie

Categorie dedicata locatilor, indiferent de specific, ce detin si propria flota de livrare.

Compania de delivery a anului 2020

Categorie dedicata companiilor ce ofera solutii de livrare.

Quick Service Restuarant al anului 2020

Categorie dedicata QSR-urilor : fast food, take away, raioane gastro.

Cafeneaua/Ceainaria anului 2020

Categorie dedicata cafenelelor /ceainariilor.

Cofetaria/Patiseria/Brutaria anului 2020

Categorie dedicata cofetariilor/patiseriilor/brutariilor.

Resturantul anului 2020

Categorie dedicata restaurantelor, indiferent de specific.

Grupul anului 2020 din HORECA

Categorie dedicata companiilor ce detin locatii horeca de tipologii diferite.

Hotelul anului 2020

Categorie dedicata tuturor tipurilor de hoteluri.

Locatia anului 2020 nou deschisa

Categorie dedicata locatiilor nou deschise in perioada septembrie 2019 - septembrie 2020.

Furnizorul anului 2020

Categorie dedicata tuturor furnizorilor HORECA.

Omului anului 2020 in HORECA

Categorie dedicata tuturor antreprenorilor HORECA din Romania.

Campania de responsabilita sociala a anului 2020

Categorie dedicata campaniilor de responsabilitate sociala organizate de antreprenori/ locatii horeca.

Premiul Publicului

Ca in fiecare an, Premiul Publicului desemneaza acea categorie care ofera oricarei persoana posibilitatea de a-si vota favoritii, indiferent de specificul locatiei. In perioada 13 octombrie – 11 noiembrie 2020 vom pune la dispozitia doritorilor un formular public in care se pot exprima preferintele. De asemenea, nu se vor lua in calcul voturile multiple transmise de pe acelati IP. Diferentierea castigatorilor acestei categorii se va face in cadrul categoriilor corespondente profilului de activitate (de exemplu: QSR, bar/pub, delivery, etc.). O categorie Premiul Publicului se formeaza doar daca numarul de voturi pentru companiile din acea categorie depaseste 10% din voturile exprimate. De exemplu, daca numarul total de voturi acordate cafenelelor nu depaseste 10% din numarul total de voturi publice, nu se va forma categoria Premiul Publicului – Cea mai buna cafenea.

Premiul Horeca Insight

Asa cum v-am obisnuit, Premiul Horeca Insight este o distinctie speciala acordata de echipa Horeca Insight si care ia in calcul diverse aspecte prin care s-a remarcat un business: inovatie, consecventa, strategie, proiecte speciale, diferentiere si notorietate in piata.